JAK SE DOSTAT DO LÉČEBNY
lucík
Dobrý den,bratr mě navštívil s brosbou abych mu našla protidrog.léčebnu,že se chce jít léčit ze závislosti na "perníku".Nevím si sama rady,ale ráda bych mu pomohla.Prosím poraďte mi kde a jak najít tuto léčebnu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud mi napíšete, odkud jste (resp. Váš bratr), tak bych Vám mohla doporučit kontaktní centrum pro uživatele drog ve vašem regionu, kde by mu s vhodným výběrem léčby poradili. Pro každého se totiž nemusí hodit stejný typ léčby. Když mi napíšete, kolik bratrovi je, jak dlouho pervitin bere, zda ho bere injekčně, jak je na tom s dalšími věcmi (práce, bydlení) a jaký je jeho zdravotní stav (zda má nějaké závažné zdravotní potíže spojené s drogami), tak bych Vám byla nejspíš schopná poradit některá léčebná zařízení, na která by se bratr mohl obrátit přímo. Důležité ale je, aby vyřizování léčby nenechal jen na Vás - koneckonců je to jeho léčba, nikoli Vaše, takže by měl projevit nějaké úsilí i při zařizování léčby. Kromě toho, ve většině léčebných programů přímo vyžadují, aby se klient kontaktoval sám a nezajišťoval mu léčbu někdo další.