hypnogen odvykání
adam
potreboval bych poradit,jak s odvykáním s hypnogenu,beru ho uz,8 let,vysoke dávky na noc i přez den 1až 2 tablety,přes den po nich nejsem ospalej ale moje tělo je potrebuje,jsem uz s toho zoufalej,několikrat jsem se je pokoušel vysadit naposled jsem si přivodil epilepticky záchvat epileptik nejsem byl jsem s toho strasně rozrušenej mněl sem strach,po vysazení hypnogenu následujou běžny stavy,při odvikačce třes,pocení průjmy,psychická nestabylita,někdy pocity k zhroucení,zvláštní je že mi je po celou dou předepisovala moje doktorka ze začátku i rohypnol,tyhle leky jsem začal brát,když,jsem onemocněl chronickym zánětem střev v noci jsem nemohl spát kvůli bolesti,tak sem je začal brát.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo nejlepší obrátit se na odbornou pomoc osobně, nejlépe na psychiatra specializovaného na problematiku návykových látek. Pokud byste je vysadil sám, velmi pravděpodobně dojde opět k těm dramatickým potížím, které popisujete - mám pocit, že by bylo na místě buď dlouhodobě léky snižovat pod kontrolou lékaře nebo se nechat hospitalizovat po dobu detoxifikace, protože odvykací příznaky Vám mohou přivodit závažné stavy. Je mi líto, že jste se do téhle nezáviděníhodné situace dostal za takových okolností a za asistence lékařky, která Vám dlouhodobě a ne zcela dle regulí předepisovala tyto léky, které by se rozhodně neměly užívat několik let, ale pouze po nezbytně nutnou dobu. Pokud napíšete, odkud jste, mohla bych Vám poskytnout kontakt na odborníka, který by Vám mohl pomoci. Zatím přeji hodně štěstí.