rastaman
Dobrý den Na uvod bych asi mel rict,ze mi je 17, hulim 4 roky, za svuj zivot sem sezral max. 10 zelatin nebo hofmanu, a dal si tak 20 car p. Posledni dobou ale bejvam hodne znechucen okolim,silene se potim, bez jakehokoliv podnetu, mam totalni zmeny nalad, napr. v patek sme jeli na party, mnel sem sebou zelatinu ale strasne mne otravili lide kolem mne, tak sem se rozhodl zadny drogy nepozivat a rychtit i bez drog.Po prvy se pamatuju vic nez kdykoliv predtim z naky akce... Trocha sem se do toho zapletl, chtel bych poradit jak se dokazat motivovat abych drogy nebral. rastaman btw: chtel bych se jeste zeptat na vas nazor na smart bary, napr. www.clubstyx.cz praze. Je pozivani techto drog bezpecne?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud se chcete motivovat k tomu, abyste přestal brát, hulit, ... tak se musíte pokusit nějak změnit to, co běžně děláte. Musíte si najít nějakou jinou náplň času, která vám může pomoci se jinak orientovat. Jinak se těžko budete braní vyhýbat, a to i když jste se dostal do nějaké fáze, kdy vás braní přestává bavit, resp. zjišťujete, že pořád pařit je otrava stejně jako většina věcí, které jsou pořád. Dobrou protiváhou večírků a párty bývá sport. člověk to nemusí nějak zvláště přehánět, stačí přiměřeně. Ohledně smart drugs které jsou na stránkách zmíněné - víte, je to ošidné. Látky se kterými jsem zvyklý pracovat bývají léky, lze tedy dohledat studie a informace o tom co to dělá, jakým mechanismem, jaká je účinnost. U tohohle obyčejně ne. Takže to nemusí fungovat a může to mít následky, které nelze úplně odhadnout. :-)