skurvenej pevitin!
petr!2
prosim,chci se zeptat,jsem s kutnohorska,a chtel bych dobrovlne se jít lečit!pervitin už asi pul roku beru přes inzulinku,předtim 2 roky jsem šnupal do nosu,ale už newim fakt jak dal,doma se to hroutí,ze školy jsem minulej rok odešel..tenhle rok jsem to šel dodelavat ale opet jsem odešel,jaky typ lečby atd...??díky mooc za pomoc!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejlepší by bylo se o vhodném typu léčby poradit v kontaktním centru, kde by Vám jednak pomohli se v nabídce léčebných programů zorientovat a jednak by Vám pomohli léčbu pak i zprostředkovat. Nejbližší kontaktní centrum pro lidi, co mají problémy s drogami, je pro Vás nejspíš v Kolíně: Kontaktní centrum, o.s. Prostor Kutnohorská 17, Kolín, 282 02 telefon: 321 715 004 Bc. Petr Steklý http://www.os-prostor.cz Zkuste tam zavolat a domluvit si nějakou schůzku, určitě Vám rádi poradí, nemusíte mít z ničeho obavy. Budu Vám držet palce. Hodně štěstí.