hledam odborneho znalce psychiatra v Karlovych Varech
andeloci
dobry den, jsem obeti domaciho nasili je mi 29 let a mam 8 leteho syna, potrebuji kontakt na odborneho psychiatra znalce k vytvoreni posudku k soudu v Karlovych Varech, rozhodla jsem se celou zalezitost razne resit

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obtížné situaci a oceňuji Vaší odvahu problém řešit. Naše poradna se ovšem zaměřuje na drogovou problematiku, nicméně Vám mohu poskytnout jednak kontakt na webové stránky organizace zaměřené na pomoc obětem domácího násilí http://www.rosa-os.cz. Jsou tam uvedené i telefonické či e-mailové kontakty a můžete situaci zkonzultovat. Zároveň Vám posílám kontakty na znalce z oboru psychologie a psychiatrie, kteří by Vám mohli pomoci s posudkem k soudu: PhDr. MONIKA KOPÁRKOVÁ I.P.Pavlova 38 360 01 Karlovy Vary Telefon 353232333 Mobilní telefon 608245698 E-mail monika.koparkova@tiscali.cz MUDr. ALENA PETRÁCHOVÁ Vítězná č. 67 360 01 Karlovy Vary Telefon 353227054 Přeji hodně štěstí.