distribuce a zákon
Šárka
Mám ještě jeden dotaz: obávám se, že můj nezletilý syn prodává trávu. Pokud by se to prokázalo, jaký trest z toho plyne pro něj a jaký pro mne? Díky, Šárka

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za velmi pozdní odpověď, ale konzultovala jsem Váš dotaz s kolegyní právničkou a myslím, že by bylo docela dobré, kdybyste svůj dotaz mohla probrat přímo v Právní poradně A. N. O. zaměřené na právní aspekty drogové problematiky. Poskytují bezplatnou právní pomoc pro lidi, kteří se dostali v souvislosti s užíváním drog do právních problémů a jejich blízkým. Na Váš dotaz nelze bohužel jednoznačně odpovědět a vše závisí na mnoha faktorech a okolnostech. Zkuste zavolat do právní poradny (tel 222 582 932, právnička Mgr. Gajdošíková) a poradit se telefonicky, případně se můžete domluvit na schůzce, pokud jste z Prahy. Přeji hodně štěstí.