...
lop
dobry den chtela jsem se zeptat jake mnozstvi marihuany je treba vykourit aby se to prokazalo v dopingovem testu???kdyz mel clovek mesic pred testem 5-6potahnuti z jointa,ve kterem byl filtr a navic to bylo smichane s tabakem muze se to tim testem zjistit??dekuji za odpoved je to nalehave

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, jak dlouho lze THC (účinnou látku marihuany) detekovat v testu, záleží na mnoha faktorech - především však na dlouhodobosti a intenzitě předchozího užívání. Pokud se jednalo o jednorázovou zkušenost, jak mi z Vašeho dotazu vyplývá, nemělo by se užití v testu již projevit. Pokud byste naposledy užila před měsícem, ale předtím kouřila trávu několik měsíců každý den, tak by byla jistá pravděpodobnost, že by se to v testu poznalo. Každopádně, podle posledního informací Světová antidopingová agentura WADA trvá na tom, aby marihuana zůstala na listině zakázaných látek, přestože se nejedná o typickou látku užívanou k dopingu. Tak si na to kouření trávy dávejte pozor.