kde najít pomoc
Al
přítel užívá již téměř 4 roky pervitin.Bohužel i když by chtěl sám přestat,už mu to nejde. Vždycky tvrdí že přestal,ale jen na 3-4 dny a začne znovu. Nedá se to vydržet -hlavně ty změny nálad a zářlení. Nyní přistoupil na to, že mu můžu pomoci přes nějakou odvykací kůru-snad i léčebný pobyt.Avšak nevím kde začít, jak dlouho to bude nutné atd.Nechtěli bychom,aby ztratil zaměstnání.Můžete mi říct jak a kde v co nejbližší době udělat?

Odpověděl:
Dobrý den, můžete se obrátit na Kontaktní centrum, Náměstí T. G. Masaryka 4, telefon: 519 322 842, tam Vám po konzultaci jednak poradí vhodný typ léčby a také Vám léčbu mohou zařídit. Léčba závislosti může probíhat i ambulantně, poraďte se o tom, záleží jak na tom Váš přítel je. A pokud jde o léčbu pobytovou, má léčený nárok na neschopenku. O možnostech léčení si můžete přečíst podrobněji na našich stránkách v rámečku pod vstupem do této poradny (rubrika pomoc a léčba). Hodně štěstí.