pozitivní test po měsíci
Gangsta
Dobrý den. Již pět let jsem pravidelným uživatelem marihuany, hulil jsem asi tak 4 - 5x týdne. Ale rozhodl, jsem se s tím skončit a již 5 týdnů jsem neměl ani jednoho jointa. Tak jsem si udělal test na THC v moči od firmy Elisabeth Pharmacon, kde detekční mez pro THC je 11-nor-8-THC-9-COOH a 11-nor-9-THC-COOH je 50 ng/ml a detekční mez pro 11-hydroxy-9-THC je 100 ng/ml. Můj dotaz zní: Jakto, že i po 5 týdnech nehulení (ani jeden joint), byl ten test pozitivní???? Všude se říká, že po 4 týdnech bývá test negativní. Vubec to nechápu, můžete mi to prosím nějak vysvětlit. Předem díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doba, po kterou se dá THC detekovat, je závislá na několika faktorech. Především na tom, jak dlouhodobé a intenzivní bylo předchozí užívání marihuany. Ve valné většině případů je max doba detekce 1 měsíc, nicméně po tak intenzivním pravidelném a několikaletém kouření marihuany se může stát, že tato doba bude o něco málo delší. Pokud byste zopakoval test dejme tomu za dva týdny, předpokládám, že by byl negativní. Také mohl být test tzv. falešně pozitivní, ale to bych považovala za málo pravděpodobnou variantu. Pokud nepotřebujete projít testem na přítomnost drog například v zaměstnání, tak bych za důležité brala hlavně to, že se Vám podařilo hulení po těch pěti letech utnout :) To se každému nepodaří. Přeji hodně štěstí.