Marihuana
wave
Dobrý den..mám problém...potřeboval bych poradit jak přestat s kouřením marihuany...vzhledem k tomu že marihuanu kouřím asi dva roky tak je to pro mě težké..teĎ mi bude 15let...a poslední asi 3 měsíce sem užíval denně...a třeba i více jointů...a cejtím že něco neni v pořádku...je mi to líto že sem do toho takhle spadl..tak Vás prosím o odpověď na dotaz...děkuji...

Odpověděl:
Dobrý den, nejlepší by bylo, kdybyste mohl zajít někam, kde Vám můžou s abstinencí pomoci, kam byste pravidelně docházel a kde by Vás průběžně podporovali - aspoň na začátku abstinence. Pokud dáte vědět odkud jste, poradíme Vám nějaké zařízení. Odabstinovat po dvou letech nebude asi úplně jednoduché, pokud byste se o to chtěl pokusit sám, myslete na to, že byste se měl vyhýbat lidem a místům se kterými máte konzumaci marihuany spojenou, že byste si měl pořídit alternativního koníčka - tedy něco čím vyplníte čas a prostor, který jste marihuaně věnoval a něco čím se rozptýlíte, co Vás bude bavit (nebo baví). Také dejte pozor, abyste marihuanu nevyměnil za jinou drogu, např. alkohol a že pod vlivem alkoholu klesá sebekázeň a odhodlání, takže lépe se neopíjet. Až si tohle naplánujete, tak už zbývá "jen" se odhodlat a už si nezapálit... Ale opakuji, kdyby se Vám nedařilo (a na to máte nárok) jsou místa, kde Vám s tím mohou pomoci. Kdyžtak se ozvěte znovu. Přeji hodně sil a štěstí.