feta
dobry den!chtela bych se zeptat,co vsechno se zaraduje mezi opiaty,protoze chodim na testy a ted jsem to mela pozitivni...herak a nic podobnyho neberu a posledni dobu jsem mela jen lysohlavky a experimentovali jsme s kamaradmi s muchomurkami.jeste jedna otazka:je pravda ze marihuanove mliko aneb puding se udrzi v moci dele,nez samotna marihuana?prosim dotaz specha,dekuju mockrat.....

Odpověděl:
Dobrý den, pozitivní výsledek testu na opiáty mohou způsobit také některé léky na bázi opioidů (používají se např. jako analgetika), ale klidně také to, že v dostatečném množství pojíte makových buchet. Takže výsledek vašeho testu mohl být pozitivní, ačkoli heroin neberete. Jinak pokud se týká té marihuany, tak detekovatelnost metabolitů THC z moči by neměla být způsobem užití změněna. (Dle intezity užívání může být až 1 měsíc, naprosto vyjímečně déle). Prodloužena je doba nástupu účinku a také délka trvání intoxikace. Nejsem si zcela jistá, jak to funguje v případě obsahu THC (nikoli jeho metabolitů) v krvi, který se po vykouření 1 jointu negativizuje max. do 18 hodin. Ale myslím, že vzhledem k pomalejšímu vstřebávání při požití per os, může být také doba detekovatelnosti THC v krvi delší. Spolehlivou odpověď by vám byla schopna dát toxikologická laboratoř. Jen mě ještě napadá, když čtu váš dotaz - zdá se, že vás drogové experimenty hodně přitahují, buďte na sebe opatrná. Nemusí to vždycky dopadnout tak, jak byste si přála. Hodně štěstí:-) Jana Marečková