anonym
už dva a pul roku kourim marihuanu a uz zacinam citit ze se my zhorsuje mysleni.uz nekolikrat sem se snazil skonit ale naprsosta vetsina mych pratel sou take hulici.myslim si o sobe ze mam silnou vuli a ze kdyz si reknu ze si nedam tak si nedam.vzdycky lae kdyz vidim jak si pratele bali brko neboi nabiji sklo tak tomu podlehnu a dam si taky.nejuspesnejsi sem byl kdyz sem tomu dokazal tyden odolavat ale po tom tydnu sem byl takrka 4 dny v kuse pod vlivem teto drogy.prosim poradte co mm delat abych dokazal prestat........nejaky program nebo rezim.se znamkami problem nemam ale myslim ze uz sem si teto drogy uzil dost.predem dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zkuste to v první fázi alespoň omezit. Když jste sám, tak to nějak zvládáte. To je prima. Tak zkuste začít hledat jiné přátele a jiné zábavy a pokud možno tam, kde se moc nehulí. A hulení omezte jen na některé dny v týdnu. Prostě ne denně, ale jen tu a tam. je dobré si stanovit pevné pravidlo, že například hulit budete jen v pátek a ve středu, jinak ne. Taky dajte pozor na jiné drogy. Alkohol je v tomto ohledu zhoubnější. Snadno do něj zaplujete a dělá daleko větší paseku, než konopí. A napište, jak se vám to daří. :-)