test
herak
dobry den mam pritelkyni ktera byla zavisla na heroinu porad se stim snazi bojovat ale nak ji to nejde proste zase si dava a jelikoz uz stim mela problemy tak bere ruzne leky ktere jsou na tento problem ma otazka zni muze naky lek pozityvne ovlivnit vysledek testu zakoupeny v lekarne pokud ano kre se daji sehnat testy primo na hero ???,

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím jaké léky na závislost myslíte. Nemáte na mysli náhodou legálně prodávanou Substituci, tedy Subutex? Nejde totiž o lék, ale pouze o jiný, legální opiát, podávaný méně rizikovou cestou (tedy pod jazyk místo do žíly), který je ale jinak stejně návykový jako heroin a na velmi podobné chemické bázi. Ten by se ale neměl objevit na multi testu ale pouze na speciálním testu na buprenorphin, tedy Subutex (což je komerční název). Pozitivní testy na multi testu v kolonce opiáty Vám mohou vytvořit jakékoli opiátové deriváty, např. Tramal (mimochodem také silně návykový), morfin, apod. Test, který by odlišil pouze heroin neexistuje v prodeji. Napište kdyžtak, jaké léky jste měl na mysli konkrétně.