Nevím co dál.
Jana
Děkuji za nabídnutou pomoc.Synovi je 25 let. Doma se moc nezdržuje, protože pracuje mimo,dojíždí maximálně 1x za týden,takže nemáme až takový přehled o tom co dělá a vlastně nám uniká, když s ním chceme mluvit o problému. O jednoho syna jsme přišli a nedovedu si představit, že ztratím dalšího Jsem z okresu Beroun a poradit opravdu potřebuji.Jana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Jano, je vidět, že Vás synovo užívání drog a jeho důsledky pro Vaše vztahy opravdu trápí. Většina rodičů dlouhou dobu podobné problém přehlíží. Vy jste se rozhodla s tím zkusit něco udělat, což je moc dobře. Našla jsem Vám kontakt na Medicentrum, Beroun, Politických vězňů 40, tel: 311746310. Je to státní zařzení, které se zabývá nelegálními drogami i alkoholem a ve svých službách inzeruje, že nabízí i poradnu. Bohužel neznám toto centrum osobně, ale zkuste si tam zavolat a zeptat se na bliží informace. I kdyby Vám nemohli pomoct přímo tam, věřím, že Vám dají kontakt na někoho dalšího. Určitě mají síť takových služeb ve Vašem okolí zmapovanou lépe, než já. Držím Vám palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová.