pro pani Koryntovou
paja
Dobry den dekuji za odpoved.Jsem z okresu Hodonin na Morave.Na sezeni pro matky jsem byla jiz nekolikrat.Dva mesice vydrzel bez pervitinu pustil praci v kniharne,vzdy neco proda a tvrdi ze nic nebere.V k-centru me poradili ze ho nemam poustet,tak vzdy selzu ja.Musi jit z venku na leceni jinak ,potom uz nesouhlasi,.takze budu se ted snazit i ja mu nepomoct.S pozdravem H P

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Ještě jednou Vás zdravím, jsem moc ráda, že chodíte na sezení pro rodiče. Jak se Vám tam vlastně líbí? Jsou schopni Vás tam podpořit? Já vím, že ono není snadné někdy u toho "nepomáhání" vydržet a "neselhat" v tom, na čem se domluvíte (jestli se tomu vůbec domluva dá říkat). Není snadné být v tomhle ohledu důsledná a často rodiče jišťují, že i oni se musí hlídat a dodržovat domluvu. Ale dobře, že to zkoušíte. Jestli se Vám na té rodičovské skupině dobře povídá, zkuste tam probrat třeba i ty možné sankce. Možná by mohly mít víc rovin - od té nejnižší, kterou snadno dodržíte Vy i syn, až po tu, kdy synovi dáte pevné a jasné ultimátum. Držím Vám palce a klidně se znovu ozvěte. S pozdravem, Gabriela Koryntová