Test
Balhy
Dobrý den Mám podezření na užívání lehkých drog,asi marihuany,u mého syna.Je mu 14 let.Kde mohu nechat provést test na přítomnost drogy, z moči?Jsem z Teplicka.Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, testy můžete synovi udělat doma, protože se dají koupit v každé větší lékárně, případně si je můžete objednat. Stojí od 100,- do 200,- korun. Ty testy nejsou stoprocentně spolehlivé a navíc nezjistí, jestli kouřil syn v konkrétní den, ale mohou být positivní i v případě, že kouřil třeba před 14 dny. Takže si určitě pořádně prostudujte příbalový leták. A asi by nebylo od věci si nejprve se synem promluvit. Třeba se ho zeptat na to, co o marihuaně ví, co si myslí o jejím užívání apod. Sama si můžete spoustu informací přečíst třeba na našich stránkách www.drogovaporadna.cz. Napadá mě ještě jedna otázka: Přemýšlela jste, co uděláte s výsledkem, ať už positivním a nebo negativním? Kdybyste něco potřebovala, klidně se na nás znovu obraťte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.