pervitin
yxtina
Dobrý večer p.Geblerová....teprve ted jsem si přečetla Váš dopis...píšete mi jestli Patrik zvládá být dospělý a jestli on chce být dospělý....nezvládá to a nikdy moc dospělý být nechtěl,jak se mu to hodilo.Ted si to uvědomuju...pochopila jsem dobře,že mám řešit vše sama s Patrikem a nezatahovat do toho ostatní členy rodiny?..jenže já si právě myslím a jsem o tom přesvědšená,že kdyby mi rodina pomohla a dali mu najevo trochu pochopení a manžel by semnou držel a spolu by jsme dali pravidla,aby viděl jak rodina funguje,tak by to možná nebylo až takové drastické.manžel nemá zájem ,abychom společnými silami dosáhli nějakého cíle...nezajímá ho a dává to i najevo...Patrika si tak shnusil,že má na něj již delší dobu vysloveně alergii a on to ví,takže pro Patrika to tady taky není jako milující domov...vím,nemůže to ani očekávat po tom jak se chová a co dělá a jak ubližuje,ale manžel má takový postoj už dlouhou dobu...kolikrát jsem manželovi říkala,jestli mu něco chceš říct,vytknout,cokoliv,tak to udělej,ale v klidu a rozumně..jenže muž vždy také vybuchne a vlastně po pravdě řečeno první a pak až já,nebo Patrik...já vím,že má pravdu a nebráním mu,aby mu řekl co se mu líbí a co ne,ale normálně...né s odporem a ironií...kluk pak ví,že je tam nechtěný,trpěný,,,,,i od nás-teda od muže i od rodíny své bývalé dívky.Patrik z něj respekt má....kdyby muž byl schopnej mluvit rozumně a dodržet to i semnou a říct mu to pěkně na rovinu a pak to dodržet a já bych to dodržela,kdybych věděla,že nejsem na to sama..i když by bylo spoustu slz.Patrik právě ví,že já na to sama nestačím a muž že na něj kašle....což je pochopitelné!....muž chce jen peníze na stravu a víc ho nezajmá...je to hodnej člověk na mě a milující manžel..pro mě udělá cokoliv,miluje mě,ale jak vyslovíte jméno Patrik je jak smyslů zbavený...on se oklepe i když jen tak vzpomenu,že měli kdysi hezký vztah,že byl taky malý chlapeček...jako že s takovou špínou....asi jsem vám tohle nikdy nepsala,ani nevím už...já vám vlastně píšu pro to,že nemám s kým se ani bavit o tom jak se cítím,jak mi je,protože muž o tom nechce ani slyšet..né jen ted,už asi rok...to je také asi těžké,když Patrik přijde a ví,že fetoval,že přijde a já abych neobtěžovala svým mluvením o něm,tak mu v pokoji se slzama zas domlouvám a ptám se proč...muže to nezajímá...vím,že toho má taky dost,ale kdyby mě aspon vyslechl,nebo semnou někam šel,abych mohla s někým s odborníků mluvit o problému..nejde nikam,nepomůže ani s tím,aby mu řekl co a jak dal mu jasná pravidla,,né já,,,,ze mě si Patrik nic nedělá...taky by to od manžela byla vlastně pomoc,opora...nikdo mu to nevysvětlí,ani vy,ani já,ani jiný odborník...prostě Patrik je fuj a je mu z něj zle.Jsem na to sama a patrik tohle všechno ví..když kolikrát viděl,že se hádáme kvůli němu,tak odešel a 14 dní nepřišel,aby nebyl příčina těch hádek...jsem ospalá půjdu spát.Já si právě myslím celou dobu,že muž by mohl pomoct,anebo to ulehčit,to mé trápení,ale on mi stále nadhazuje,že je cizí a že on má jen svoje a to i před Patrikem a víte co??já už nevidím na oči...ani si nevyčistím zuby a půjdu do postele....dnes opět odešel po 7 denní m pobytu doma,,,,denně chodí za matkou svého dítěte,aby mu ho na chvilku ukázala a stále ho vyhazujou a nadávají mu do zmrdů a fetáků...jen ona by mu mohla pomoci a její i třeba milosrdná lež,že mu dá šanci,at to skusí přestat a jít se léčit....protože kdyby Patrik se opravdu šel léčit a vrátil se ze zdravým rozumem,tak by spolu stejně nebyli a jemu by to ani možná nevadilo,protože by si uvedomil,že tento vztah je ubíjející a na nic....a třeba taky ne,....nevím!..ale pomocná ruka z žádné strany od lidí,kterým by on pomohl....ty vztahy u nás doma nedělá špatné jen Patrik...i manžel.Dcera ho má ráda a mluví s ním normálně....je to těžké posuzovat...končím,,,,také mi připadalo,že Vám není moc příjemné,že jste jako do toho podle vás zatažená...nejste,jen píši člověku,kterého neznám,ale je mi dobře když si se srdce na cvilku vyrvu ten tlak,když si můžu takhle postěžovat i se poradit...vždy moc přemýšlím o tom co mi napíšetea snažím se aspon trochu si z toho něco vzít do reality.Nashle a mějte se..Alena

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, myslím, že jsme se minule nepochopily. Psala jsem Vám, že musíte začít problém řešit za sebe, tím jsem myslela jako problém VÁŠ, který máte VY. Ne, že řešíte Patrika a JEHO problém. Pokud chcete, aby dospěl, musí si i on řešit SVŮJ problém. Stejně tak, co se děje mezi Vaším mužem a Patrikem, je třeba, aby si řešili oni sami. Jak se říká "jako chlap s chlapem". A je pravda, ať se nám to líbí nebo ne, mužský svět je o něco tvrdší, než ten ženský. Nejde o to, že by mi bylo nepříjemné, že jsem "do toho zatažená". Spíš jsem se Vás snažila upozornit na to, že doma hrajete s Patrikem takovou hru. Pořád do kola. Dokud ta "hra" bude nevědomá, dokud si to neuvědomíte, tak jí hrát nepřestanete a nic se nestane a nezmění. To jsou ale opravdu věci, které přesahují rámec drogové poradny. Myslím, že by bylo nejlepší, pokud byste navštívili/a nějakou rodinnou terapii. Pokud byste měla zájem o kontakt, napište. Mám potřebu Vám na závěr napsat, že mě osobně nevadí, že píšete. Měla byste si ale při tom uvědomit, že tím, že píšete sem, vůbec nijak situaci neřešíte. I když chápu, že se Vám možná uleví...