Tomáš Nedvěd
najiu
Cau Tome Omluvam se ze ti tykam ale prave sem si dal supu a jinak to neumi. Vase odpoved je ucebnicove spravne, bez diakritickych chyb, a slohovych fopa, blahopreji vam k ta´k bohulibe praci strzneho on-line andela. Vase prace musi v pripade uspechu a zachranene duse poskytnout neuveritelne rozkose. Omlouvam se ale vasich rad nemohu bohuzel vyuzi. Pouze sem marnil vas cas coz cinim i ted, nebudu vas nudit stereotipnima frazema, je to proste tak naprogramovany a ja dobre vim co delam, omluvam se za tu frazi lzi ale je to proste tak to piko udelany. Musi vyvolavat pocit kontroly. Nejhorsi je ze vedu normalni zivot to mi dava nejvetsi pocit jistoty, vydelam prachy, neco prosmazim, neco si koupim, ale nemivam zadny zdrcujici dojezdy jak driv, normalne jim, a kdyz dele nespim tak si pak klidne zdrimnu, a na piko nemysli, nez to prinde a ja to mam u sebe, sem pak nekdo jinej, jak kdyby sem se dival zvenci jak ta chut roste, a ja naprosto strcim kontrolu na svetem, a pak prinde to co nikdo slovy ani pismem nedokaze ani odhadnou, 1000 000 krat silnej orgazmnus kterej neodezniva ale stale prichazi, a zas a zas, ten pocit je naprosto paralizujici, je to steroj a ja sem jenom soucast PS: ze jste byl tak hodny a pisnul, tak vam napisi pozdej az se s toho na chvili zas vysekam a treba vam poskytnu nakou tu rozkos, tim ze vase prace nachazi vlahu mezi neurodnou pudou techto strojovich lidi ridci se poze svim potrebami a majou ktera je kolem nas. Stastnou karmu a at krisna ve vasi dusi rozkveta Hare Krisna Hare Krisna Krisna Krisna Hare Hare Hare Rama Hare Rama Rama Hare Hare

Odpověděl:
Zdravím, tykání mi vyhovuje, můžeš v tom klidně pokračovat. Z toho co jsem si přečetl mám pocit, že tvůj postoj k užívání je do značné míry ambivalentní. Popisuješ to, co Ti piko dává, ale ve skryté poznámce jsou obsaženy i starosti a obavy - zdravotní stav, rodinné vztahy... Moje zkušenost s lidmi užívajícími drogy je taková, že tu odvrácenou stranu drog často odhánějí a nechtějí jí vidět. Ty už si jí uvědomuješ a to je dobře. Zkus chvíli s čistou hlavou bilancovat a udělej si na papír seznam pozitivních účinků pika a v protějším sloupci negativa, která s sebou tento způsob života nese. Pak přemýšlej o tom, jak daleko chceš zajít a jestli by nestálo za to se o abstinenci alespoň pokusit. Pokud se rozhodneš brát dál, tak, jako doposud, snaž se alespoň minimalizovat rizika. Užívej vždycky čistou stříkačkou, nikdy si nepůjčuj žádné nádobíčko (jehlu,lžičku, vodu...) a dojdi si na testy. HIV nebo Hep C jsou opravdu nepříjemné choroby a pokud sdílíš injenční náčiní, krouží okolo tebe velmi blízko. V kontaktním centru s Tebou rádi proberou způsob "bezpečné" aplikace krok po kroku a naučí Tě chránit své zdraví. Zvažuj také riziko ztráty zaměstnání.(Vzhledem k tomu, v jakém stavu jsi mi z práce psal.) Díky za důvěru a upřímnost, ale doufám, že se neurazíš, když odkrytí své totožnosti omezím na údaje obsažené na našich stránkách :-). Co na závěr? Každý z nás si může nakládat se životem jak chce, a tak ti přeju dobrou volbu. Tomáš PS.: Pokud budeš odpovídat, ocenil bych, kdybys psal střízlivý. Možná by tvůj projev nebyl jen změtí asociací a v textu by se dalo lépe orientovat.