Marihuana
heso
Dobrý den,prosím Vás o radu jak máme postupovat,když jsme zjistili,že syn kouří marihuanu.Nechce se s námi vůbec o tom bavit,obhajoval to,že je to méně škodlivé než cigarety.Všechno si schovává,studuje na VŠ,jezdí domů jedenkrát za týden,nechci se hádat a způsobit to.aby nejezdil domů,ale jsem úplně bezradná.Dodavatele má tady v místě bydliště,nevíme kam chodí,protože se ho bojíme sledovat,aby nebylo zle.Potřebovala bych udělat test třeba z vlasů,jak moc v tom jede.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Na vašem místě bych moc nepanikařil. Pokud studuje úspěšně VŠ, tak je občasné kouření konopí rozhodně bezpečnější, než kdyby se opíjel. Nechci samozřejmě problém bagatelizovat, ale syn je dospělý a asi ví co dělá. Ohledně toho testu - nejsem si jistý, k čemu by vám ta informace byla. Víte že syn kouří konopí a když to prokážete nějakým testem, tak to myslím na věci nic nemění. Syn bude kouřit konopí dál a vy vyhodíte spoustu peněz za vyšetření vlasů. Spíše bych doporučil se jít někam poradit. Problém myslím opravdu není tak fatální, syn konopí spíše za čas kouřit přestane, protože ho to přestane bavit. Spíše by asi bylo moudré se s někým pobavit o tom kde vidíte problém, abyste se zklidnili a pak třeba našli nějaké řešení, nebo hranici která je pro vás akceptovatelná. Pokud napíšete lokalitu, pokusíme se vám vyhledat kontat.