lecba
paja
dobry den,syn ma hepatitidu C asi ctyri dny prestal uzivat leky anyni se zdrzuje s kamarady a uziva pervitin.chceme aby nastoupil lecbu nekolikrat ji odmitl,je mu 22let .Jsme z toho nestastni mame strach o jeho zdravi byla by mozna i ustavni lecba?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, chápu, že se trápíte tím, že má syn žloutenku. Chcete, aby se šel léčit a ptáte se na to, jestli by byla možná léčba ústavní. Nepochopila jsem, jestli se ptáte na léčbu hepatitidy a nebo závislosti na pervitinu. Ale tak či onak, základním předpokladem pro léčbu je to, že by se musel syn chtít léčit. Podle toho, co píšete, ho nejspíš léčba zrovna moc nezajímá, nebo se mu do ní nijak zvlášť nechce. Protože mu je 22 let, nemůžete ho do léčby dostat násilím. Takže Vám v tuhle chvíli nezbývá, než být trpělivý. Braní drog je jeho volba, na kterou má právo. Ale Vy se jí nenechte zničit. Zkuste si udělat čas na sebe a synovi dejte jasně najevo, s čím souhlasíte a co se Vám nelíbí. Zkuste se třeba domluvit na pravidlech vzájemného fungování. Ta ale potom musíte DŮSLEDNĚ dodržovat. Kdybych věděla, odkud jste, určitě bych Vám poradila navštívit nějaké centrum pro rodiče, kteří mají se svými dětmi podobné problémy jako Vy - v Praze by to bylo třeba Prev-centrum, o.s.Anima nebo Centrum pro rodiče o.s.SANANIM. Jestli byste měli zájem, napište odkud jste a něco vymyslíme. S pozdravem, Gabriela Koryntová.