jak ven??
terina
Dobrý den, mám dotaz...mám 18 let a už 4 roky beru pervitin, poslední 2 roky pravidelně a rok si píchám. myslela sem si, že jsem v pohodě, ale zjišťuji, že asi ne...posledního půl roku mám samé deprese, s nikým se nesnesu, nebavím, chci být pořád sama..přitom jsem založením extrovert. Taky mám často halucinace, stíhy...zkoušela jsem abstinovat, ale bezvýsledně..nevím jak z toho ven, jsem v úplném srabu, tak prosím poraďte..jen ne ať se jdu léčit..to nepůjdu..díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Terino, píšete, že po třech letech braní pervitinu máte pocit, že nejste v pohodě. Máte stíhy, deprese, vyhledáváte samotu, nebavíte se a s nikým se nesnesete. Abstinovat se Vám nedaří. Jedině, když vysadíte dlouhodobě pervitin, můžete zjistit, jestli problémy zmizí. Sama ho vysadit ale nedokážate. Léčbu nechcete. Doufám, že tím slovem "léčba" nemáte na mysli i kontaktní centrum, AT poradnu nebo psychology. V tuhle chvíli, by možná bylo vhodné zajít právě do nějakého Kontaktního centra, domluvit si několik schůzek a během nich zmapovat Vaši situaci a pokusit se najít řešení, které by Vám vyhovovalo nejvíc. Víc Vám v tuhle chvíli asi neporadím. Ale když napíšete odkud jste, můžu Vám poslat kontakty na zařízení ve Vašem okolí, kde by se Vám mohli věnovat. S pozdravem, Gabriela Koryntová.