alkohol
zoretka
bola som na protialkoholickom lieceni, ale nic to nepomohlo. Tam som nemala chut pit, ale doma ano a uz rano na to myslym co bude po robote. Co mam robit ak chcem prestat a uz nechcem takto zit

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Zoretko, připouštíte si svůj problm s alkoholem, což je základ pro to, s tím něco dělat. Stejně tak je dobře, že jste nastoupila protialkoholní léčení. Po léčbě jste ale zjistila, že stejně doma abstinovat nezvládáte. Jít do léčby je pro řadu lidí těžké. Už to, že ji absolvují od začátku do konce, je velký výkon. Nicméně ani po léčbě nemá člověk vyhráno. Proto bývá dobré být zejména v blízké době po ukončení léčby ještě v kontaktu s nějakým odborníkem, s jehož pomocí se člověk se zase naučí fungovat bez alkoholu i venku. Přeci jenom abstinovat v léčbě je o poznání jednodušší, než abstinovat zbytek života venku, kde je alkohol na každém kroku. Vy jste to zjistila na vlastní kůži. Jestli bych Vám měla poradit, zkuste se obrátit na léčebnu, kde jste se léčila. Možná se domluvíte na krátkodobé opakovací léčbě a pak byste si zajistila kontakt i v místě bydliště po ukončení léčby ... nevím. To bude záležet na možnostech léčebny, ale také nejvíc ze všeho na Vás. Držím Vám palce a budu ráda, když dáte vědět. S pozdravem, Gabriela Koryntová.