svědomí
Lucijus
Zdravím,jsem dýler ale sám beru háčko nemužu se stim vyrovnat prodal jsem 14letýmu klukovi říznutý piko a on ted leží v nemocnici.Nedávno mi jeden fotr rozbil hubu udělal jsem z jeho holky 16letý kurvu a naučil na háčko.Já potřeboval prachy na dávku píchám si 3za den už nevím jak dál léčil jsem se už 5krát!!!Je to 2roky co jsem se pokusil o zlatou ale bohužel někdo zavolal záchranku a ted mám chut to udělat dukladněji!!!!

Odpověděl:
Dobrý den, nebudu Vás "oprašovat". Vaše pocity viny nejsou neoprávněné. Léčba sama nic neřeší, pokud sám nestojíte o změnu. Pokud skutečně budete chtít změnit svůj život, léčba Vám k tomu poskytuje podmínky, ale nic za Vás neudělá. Co se týká sebevraždy..., vzpomněl jsem si na jeden citát, který říká, že: "Sebevražda je konečné řešení dočasného problému." Každý má šanci se změnit a žít hodnotný život. Získat zpátky sebeúctu a nakonec odpuštění (alespoň sám od sebe). Čeká Vás ale hodně práce. Rádi Vám pomůžeme, rozhodnete-li se dělat konkrétní kroky. Věřím, že dokážete poznat, co je dobře a co špatně, tak se tím řiďte. Přeji Vám dobrou volbu a když tak zase napište. TN