pervitin II.
malá
Dobrý den, chtěla bych s něčím pomoci. mám přítele již 6 měsíců, 2 roky fetuje perník, tedkon přestává, to neznamená že skončil uplně, ale nebere ho již tak často, paříklad "čáru za 150" 3x do měsíce, bojím se ale, že zase začne "frčet" tolik, jako předtím, mohla byste mi poradit, jak mu to nějak vyhnat z hlavy????? děkuju za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, bohužel není v naší moci odpovídat na email, tak doufám, že se spokojíte s odpovědí na našich stránkách. Ptáte se na to, jak vyhnat příteli z hlavy pervitin. Bohužel Vám s tím příliš neporadím. Ani si nejsem jistá, jestli je ve Vaší moci mu drogy z hlavy vyhnat. Vždycky bude nejvíc zálež na Vašem příteli. Může Vám sice tvrdit, že přestává kvůli Vám, ale to se může obrátit proti Vám v momentě, když se třeba pohádáte. Nejdůležitější v tuhle chvíli by asi bylo ho v omezování braní podpořit, nebát se o tom všem narovinu mluvit a domluvit se na pravidlech. Těmi pravidly myslím například to, že se domluvíte na tom, jak spolu budete fungovat ve dny, když je pod vlivem, a jak v ty, když nebude. Stejně tak byste ale měla počítat i s tím, že se může k drogám vrátit a lhát Vám. S pozdravem, Gabriela Koryntová.