maro-odpověd 2
fetnička
Dobrý večer,používá se to v regionu Ostrava...mám,ale nyní dotaz i já na Vás...víte už několikrát jsem tady k Vám psala...nyní je to asi ještě horší s mou situací,než před tím....no,ne asi,ale určitě...všechno jsem to totálně po....a.Nevím co a jak mám dělat.Konečně jsem sehnala nebo byla mi nabídnutá práce a já KRÁVA JSEM KVŮLI TOMU ZASRANÉMU PERNÍKU,HODILA VŠE ZAHODILA...27.10.jsem nastoupila a ted 5.10. a 7.9.10.10 jsem do práce nedošla...takže je zřejmé,že mě vyhodí!Vůbec nevím co mám dělat....jakmile se to doma doví,tak je konec....už ted je konec....nenávidím se!!!A pokud mi dají 53,tak......už přemýšlím,že se do konce týdne z baráku vypakuju a někam půjdu...kam,kdo ví...ale doma zůstat nemůžu,nejde to...to co jsem provedla je neodpustitelné...už nic nejde vrátit,už nic nejde napravit....už nejde žít!!!Jak dál?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, přestože jste si psala předtím ohledně pervitinu, alias "maro" s kolegyní Bárou Orlíkovou, odpovídám Vám já, protože jsme se na těchto stránkách přeci jen potkaly už mockrát. Mrzí mě, že Vám nevydrželo odhodlání z konce léta abstinovat a že se nepodařilo udržet si práci, ale žádná tragédie to není. Rozhodně to není tak, že by teď nemělo smysl žít. Jen si musíte konečně sama v sobě rozhodnout, jaký život chcete žít - jestli s pervitinem, nebo bez něj. A asi by bylo dobré přestat se vyčerpávat neustálými pokusy "nějak" s tím pervitinem přestat. Akorát to ve Vás vzbuzuje pocit, že jste neschopná a k ničemu, což není určitě pravda. Proč si konečně nenecháte od někoho pomoct, poradit, jak nad závislostí vyzrát? Proč místo neustálého boje sama nezkusíte léčbu, ať už v léčebně nebo komuntiě? Uštřila byste tím v konečném výsledku spoustu ztraceného času...