dobrý den
sustin
nejakou dobu jsem uzival pervitin no nejakou dobu skoro ctyri roky,prestal jsem tet uz jsem nemel zhruba sedum mesicu.posledni dobou prozivam takove stavi ne ze bych si chtel strasne moc dat znovu ale to nutkani tam je a desi me to ze je to silnejsi nez ja sam.chtel jsem se proto zeptat jestli existuje neco co mi potlaci ty chute,vim ze je to nejvice na me ale...dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, chutě, o kterých mluvíte, mohou mít svou příčinu v mnoha okolnostech provázejících momentálně Váš život. Špatně se na to odpovídá mailem a bylo by nejlepší, kdybyste se zastavil u nás v Doléčovacím centru, pokud jste z Prahy, zavolejte mi na tel. 266 315 306 a můžeme se sejít. Nevim, zda jste začal abstinovat sám, nebo jste byl někde v léčbě, protože tam by vám jistě také dokázali poradit, kam se nyní se svými potížemi obrátit. Pokud pro vás není Praha dostupná a nebyl jste v kontaktu s žádným zařízením, podívejte se na server www.drogy-info.cz na mapu pomoci. Zadejte do požadavků následná péče a doléčování. Snad budete mít podobné zařízení na dostřel ve vašem regionu. Nevím, co jste měl na mysli "něčím, co vám potlačí chutě". Obávám se, že nic takového neexistuje. Hodně štěstí a držte se, doufám, že se ozvete. TN PS.:Počítejte s tím, že případný relaps Vaše chutě jen znásobí!