pervír
najiu
beru pernik od svich 16. je mi 20. budu sem psat poze par frazi, nic nmuzu vresit slovy, musi nastoupit ciny. trochu sï tady vyliji hlavu at se mi ujasni myslenky a pokud budete chti tak muzete pisnout. sthnul jsem si z internetu mechanicky pomeranc (clokwork orange) , ktery jsem videl predesleho dne na vhs u me doma. charso tolcok. tihle bajti dobre vedeli co je to tolcokovani ve stilu monthy pithon a oldes anglikanckejch flaku. tento mesi beru skoro kazdej den bahno do zil a muzü naplno prohlasit ze se ze me stal poze nemej ucastnik deje a poze sleduji pribehy kolem me a muj cas jako by se zastavil. riakm jsou to vsechno jen fraze, dojezd je rutini zalezitost s tim sem se jiz smiril a poradne sem se zhulil a koupil hromadu jidla (panjales) je to vsechno unavujici a stridaji se ve me pocity ultra nasili a chuti na kartacoveni. dobre vim co musim udelat, prodam plastationy, a dam si davku plne jehlicky a budu mit pokoj musim vyhnat zlo zlem jinak to nejde alespon to zkusit. vim ze se tzo nepodari. milicajti me staveli na rohu, no reknu vam ostri hosi tihle rozi, vezli si me za meste s plnym batohem pet lahvi s kaliem sodnou matecnakem, techem a dalsima neprijemnostma, po kontrole mich zil jim bylo jasne skim maji tu cest, jenze jsou strasne tupi a neidej ani za spicku sviho ega a aja jim napovidal krivoty ze se mi od huby prasilo takze mi ty chemi neprisijou ale musel sem potopit jednoho varice kterej si me najde a bude tolcokovani. musim sehnat alespon chaina a ztolcokuju jej ze se s toho nevzpamatuje, musim uz koncit muj dojezd mi zacina vypinat moje polstarky na prstrech slunce v dusi haribol

Odpověděl:
Dobrý den přeji, vřele bych Vám doporučil si od perníku na chvíli odpočinout. Týden abstinence by mohl pomoci zastavit Vaši propukající toxickou psychózu a vrátit Vás zpátky do reality. Když si potom přečtete znovu to, co jste napsal, pravděpodobně Vám dojde, že tenhle způsob užívání je dlouhodobě neudržitelný a že je načase začít vážně uvažovat o radikální změně Vašeho životního stylu. Doporučuji navštívit kontaktní centrum a domluvit si konzultaci, během které si ujasníte, co se svým životem chcete provést dál. Nabízí se Vám spousta různých zařízení, která Vám pomohou uskutečnit jakoukoli pozitivní změnu, ke které se rozhodnete. Záleží jen na Vás, jestli je využijete nebo jestli budete dál směřovat směrem ke dnu. Hodně štěstí při rozhodování. TN