alkohol
punkerka
dobrý den. potřebovala bych od vás poradit.o prázdninách jsem se seznámila s punkerama, který žijí na ulici. později jsem s jedním z nich začala chodit, všechno by bylo v pohodě, kdyby tolik nepil. vypije třeba 3 litry vína denně... chci mu nějak pomoct, aby přestal pít, nebo aby alespoň pil trochu míň... nemůžu se dívat na to jak se takhle ničí. prosím poraďte mi co mám dělat... předem moc děkuju za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, punkerko, bohužel Vás asi odpovědí příliš nepotěším. Bohužel se těžko pomáhá někomu, kdo o pomoc nestojí, nebo nemá pocit, že by měl problém. Nevím, jestli je to případ Vašeho přítele, ale měla jsem z Vašeho dotazu pocit, že Vy jste ta, kdo má pocit, že je někde problém, zatímco přítel to tak nevnímá. V tuhle chvíli si můžete s přítelem promluvit o tom, jak se cítíte a říct mu, co Vám vadí. A tím promluvit nemyslím vyčítat, ale spíš popsat, co Vám vadí třeba na jeho chování, nebo jak se cítíte, když ho vidíte každý den opilého. Uvidíte, co Vám na to řekne. Když byste napsala, odkuď jste, mohla bych Vám poradit, kam se obrátit. S pozdravem, Gabriela Koryntová.