Co dál??
Koksík
Zdravím,je mi 30 a od 15 znám pojem fet:LSD,koks,hulení,klepky,piko.....Nevím co dál na léčení jsem byl 4krát. 5let si píchám háčko.kamarád mě našel na ulici a vzal ksobě.sem HIV pizitivní a mám žloutenku.Bojím se znovu zkusit léčení bojím se,že muj organismus to nevydrží vážim už jen 39 kg a měřim 180 cm ruce mi hnisaj a jsou samá boule.Poradte zbejvá mi jen chcípnout????

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, nevím,jestli jste muž nebo žena, tak zůstanu u mužského rodu, doufám, že to nevadí. Jsem ráda, že jste sebral odvahu a napsal do naší poradny. Určitě to pro Vás nebylo jednoduché. Píšete, že se Vás ujal kamarád a vzal Vás domů z ulice. Máte zdravotní problémy - HIV, VHC, rozhnisané ruce s boulemi, vážíte 39 kilo. Berete už 15 let drogy, 5 let heroin. 4krát jste se léčil, ale neúspěšně. Bojíte se, že by Vaše tělo další léčbu nepřežilo. Chcete radu. V tuhle chvíli by bylo asi dobré zajít někam, kde byste si v klidu promyslel, co všechno je potřeba. Asi to totiž všechno nepůjde vyřešit hned. Možná bude potřeba zajít za nějakými lékaři a prodělat pár odborných vyšetření, ale to se takhle na dálku jen těžko posuzuje. Navíc ani nevím, co je v tuhle chvíli pro Vás ten nejpalčivější problém. Nicméně věřím tomu, že Vám zbývá i ledasco jiného, než "jen chcípnout", ale bude hodně záležet na Vás. Kdybych věděla, odkud jste, asi bych Vás odkázala na nejbližší kontaktní centrum, kde byste mohl, třebas i anonymně, své problémy probrat. Byl už jste tam někdy? Když byste se rozhodl tam zajít a potřeboval byste kontakt, napište. S pozdravem, Gabriela Koryntová.