psychycke problemy
zzz
ahoj je mi 25let,pred 8lety jsem brala pervitin a a zkusila i LSD.Jednou po 2denim brani pervitinu jsem si na to vzala LSD a to byl ten nejhorsi zazitek v mem zivote,kdy jsem mela halucinace a kdy jsem mela vubec problem nejak komunikovat,mela strachy a stihi.Tento stav pretrvaval nekolik dni,kdy jsem nerozeznala realitu.Po tomto zazitku pro me kozumace drog prestala. Ale od te doby mam problemy s normalnim zivotem.Tento zazitek se mi stale promita v mem kazdodenim zivote.Uz 3rokem navstevuji terapeuta,ale nekdy mam pocit,ze jsem se zblaznila a mela bych jit nekam do ustavu.Ale mam z toho i strach.Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bohužel se někdy stává, že extrémní psychické zážitky z drog se objevují ještě dlouho poté. Myslím, že terapie je dobrá cesta a hospitalizace v ústavu by Vám, podle mého názoru, nic lepšího nepřinesla. Pravděpodobně byste dostala medikaci a diagnózu, ale nikdo by se Vám rozhodně tolik nevěnoval, jako Váš individuální terapeut. Otázka je, jestli by Vám alespoň přechodně nepomohla nějaká medikace, která by zmírnila úzkosti apod. Zkuste se s ním o tom poradit a navštívit ambulantně psychiatra (pokud jím není on sám). Myslím, že by to mohlo pomoci srovnat "chemii" v hlavě a to ostatní by pak šlo snad jednodušeji.