co poradit
Jarka
Dobrý večer, mou přítelkyni, napadla 24 letá zdrogovaná dcera, tak že matka musela vyhledat lékařské ošetření. Dcera má zkušennosti s drogou, pohybuje se v jejich prostředí, nedokončila výběrovou střední školu, nepracuje. Peníze loudí u prarodičů.Přítelkyně je rozvedená.Přítelkyně má strach o svůj život. Co poradíte, jak lze takový případ řešit? Děkuji za odpověď a zdravím Vás. Jarka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že takový případ asi nevyřešíme takto přes internet. Myslím, že by bylo nejlepší, pokud by se Vaše přítelkyně mohla obrátit na odbornou pomoc osobně a situaci zkonzultovat. Těžko Vám mohu bez bližšího posouzení situace poskytnout nějakou konkrétní radu. Navíc nejde o záležitost, která by šla vyřešit ze dne na den - problém již nějakou dobu zřejmě trvá, dcera nejspíš se svou závislostí na drogách nic dělat nechce a není tedy jiná možnost, než aby se obrátila na odborníka aspoň matka a pokusila se získat podporu ve složité situaci alespoň pro sebe. Získala by potřebné informace a mohla se pak lépe rozhodnout, jak postupovat dál. Pokud napíšete, odkud Vaše přítelkyně je, můžeme najít nějaký vhodný kontakt, kam by se mohla obrátit.