nezvladam vychovu sve dcery
hanka
Dcera 17 let 4 roky experimentuje zacala s marihuanou nyni jsme objevili pervitin neni schopna dochazet na ter. sezeni ani doma neni schopna dodrzet zakladni dohody po porade s psychologem z at poradny hledam zarizeni pro dceru ktera rekla ze pujde dobrovolne do komunity ale verit se ji neda

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, nevím, co byste vlastně v tuhle chvíli potřebovala vědět. Píšete, že jste v kontaktu s AT poradnou, což je moc dobře. Nyní hledáte vhodné zařízení pro dceru. Píšete, že Vám dcera slíbila, že se půjde léčit dobrovolně do komunity. Jestli je to tak, možná byste potřebovala seznam komunit. Můžete se podívat na www.drogy.net pod odkaz "kontakty" a dostanete se tak na vyhledávač. Osobně bych Vám, resp. Vaší dceři, doporučila Terapeutickou komunitu Karlov, ale asi bude lepší, když se poradíte v té AT poradně nebo nějakém kontaktním centru. A určitě by nebylo od věci zapojit do toho všeho rozhodování dceru, případně to nechat alespoň trochu na ní. Kdybyste cokoli potřebovala, napište znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.