co ted?
Lonely
Dobry den, Chtela bych Vas poprosit o radu....mam za sebou ctyrletou zkusenost s pervitinem...Priznavam,ze jsem teprve mesic bez toho...Uz dnes ale vim ze se nikdy nechci vracet,tam kde mi bylo mizerne... Jde o to ze jsem si myslela ze to vse zvladnu sama...ale mam dost deprese,bratr mi radil,psychology nebo tak nekoho,nechtela jsem...vcera jsem si ale opravdu uvedomila ze si sama nepomuzu...pratele taky ne...asi to chce odbornika,je mozne se tady v Plzni na nekoho obratit? krom K centra atd...Protoze pohled na lidi kteri se tam chodi jen umyt nebo vymenit jehli mi moc nepomaha......mam z toho hnusny pocit...ja potrebuju jen pomoc s psychikou... Pervitinem jsem se totiz bohuzel snazila resit trapeni,nikdy jsem to nebrala pro zabavu... Jestli Vas neco napada,budu Vam moc vdecna... Leona Plzen

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že máte za sebou velký kus práce, překonat bez odborné pomoci měsíc bez drog po čtyřech letech užívání není jednoduché. A myslím, že je rozumné, že se chcete na někoho obrátit - ona ta závislost je jen jeden problém, druhý problém je to, co jste se tím snažila překrýt. Obyčejně to pak v době abstinence vše vylézá zase na povrch a je dost těžké se s tím sama poprat a bez drog. A pokud se Vám tenhle druhý problém nepodaří nějak uspokojivě vyřešit, zvládnout či se s ním smířit, tak bude vždycky co se týče drog ve větším ohrožení. Našla jsem tento kontakt, je to ambulantní program, kde si můžete domluvit konzultaci a probrat svou situaci a uvidíte, co dál: Ambulantní program následné péče Centrum protidrogové prevence a terapie Plachého 6, Plzeň, 301 26 telefon: 377 220 325 Ludmila Joanidisová http://www.kcentrum.cz Přeji hodně štěstí.