Pro p.Minarika,Podekovani,prestala sem uzivat Pervitin
Cholka
Dobry den pane Minariku, Hrozne moc Vas zdravim Vim,pisu po dlouhe dobe,ale ted uz jsem na vsechno pripravena. Chci Vam moc podekovat hrozne moc,uz jsem dlouhobe cista pul roku a nejaky ten mesic,dokazala jsem to,presta uzivat pervitin,Vam a Vasim spolupracovnikum chci moc podekovat. Zmenilo se u me hrozne moc veci. Rekla jsem si,ze si zopakuju prvni rocnik,protoze jsme uz nemela na to,abych vytahla znamky,tak jsem propadla. Chodim znova do prvaku na stredni, obor Automatizacni technika,mam novy spoluzaky,kteri jsou super se swymi byvalimi spoluzaky se furt stykam,Moj otec je na me hodnej,moje segra a mamina, sou zlati,ucim se mam vyborne vykony,,zacla sme chodit do posilky,do solarka,nasla sme si brigady,proste mam skwelej ziwot bez drog,a ted i hodne omezuji koureni,cigaret. Obcas mi popadne chut,ale vysprchuju se a lehjnu si a spim,abych to zahnala,Jinak vite ted v pondeli mi odjela moje kamaradka na detox,a vim,ze to vydrzi nepotrebovala to,ale jenom tu zmenu okoli,napisu vam,az se vrati,ja ji budu moc videt az za mesic no...JInak taky duvod porc pisu,je moje otazka,stim,ze bych chtela prednaset,nebo nejaky zpusob venovat se tomu,co bylo....chtela bych po stredni skole,studovat psychologii okruh drogy,tak bych byla hrozne rada,kdyby ste mi nejak pomohl,cim bych mohla zacit.... Moc krat vam dekuju,a nekdy bych se s Vami chtela setkat osobne,sice jednou sme vas videla kdyz ssem byla asi v seste tride ale to uz je hrozne let... Preji vam zdrawe lidicky,at mate cim dal tim vic min dotazu... Ps:Muj otec se asi wrati k me mamine,z toho budu mit nejvetsi radost... S Pozdrawem Wendul

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tak to je skvělé, blahopřeju a mám radostm že se vám takhle daří. Kdybyste se rozhodla pro to studium, tak se nabízí buď psychologie, medicína, sociální práce a nebo adiktologie (nově otevřený bakalářský obor na 1. LF UK). Na vašem místě bych ale s rozhodnutím nespěchal. Chce to nějaký čas, nechte to dozrát. Je to moudré. Času máte zatím dost. :-) Kdybyste si to nerozmyslela, tak vám určitě rád poradím až budete ve vyšším ročníku. :-) tak držím palce.