Sex na pervitinu
Johana
Mám přítele, který byl uživatelem pervitinu několik let, nyní už 27 měsíců abstinuje a žijeme spolu a já mám občas obavu, aby se mu sex bez pervitinu nezdál obyčejný oproti zážitkům na droze o kterých jsem hodně slyšela.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to je docela možné, pervitin hodně ovlivňuje např. délku styku, chuť na sex atd. Na druhou stranu ale někteří lidé popisují sex na pervitinu jako méně osobní, zvlášť proto, že mají při intoxikaci zkušenost spíš s náhodnými sexuálními partnery. Myslím, že v trvalém vztahu můžete určitě to, co mu dával pervitin, nahradit intimitou, která je jen mezi vámi dvěma. Určitě s ním ale o svých obavách mluvte, tak se jich zbavíte nejsnadněji a třeba zjistíte, že jsou úplně zbytečné.