absces?
jak poznam absces? na ruce se mi po napalu udelal malej zarudlej flicek kterej se postupem casu zvetsoval. okraje fleku jsou zarudle a vystouple prostredek je zdravy. neboli to. prosim poradte co to je..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, bohužel se mi dost těžko radí takhle přes internet. Asi bych potřebovala to vaše zranění vidět. Podle toho, co píšete by to klidně absces být mohl. Bývá to zarudlá bolavá boule. Může se objevit v místě vpichu, ale také kdekoli jinde. Zvláštní je ale ten zdravý prostředek. Pak mě napadá, jestli jste si třeba jenom nedal/a vedle. Ale tak asi by bylo asi nejlepší, kdybyste se stavil/a na nejbližším kontaktním centru. Kdybyste byl/a z Prahy, můžete zajít do Kontaktního centra o.s.SANANIM v Osadní 2 na Praze 7, jestli jste od jinud, napište odkud a můžeme Vám poslat kontakt na nejbližší Káčko. S pozdravem, Gabriela Koryntová.