Huleni
Nikotynka
Byla sem u toho kdyz se kamos zhroutil po huleni! nedavali toho kluci moc, kolovali dve brka mezi peti lidma! S nim to ale totalne seklo spad ze zdi a vubec o sobe nevedel nevnimal tag pul hodiny! Bil uplne bilej a klepal se, nemohl normalne ani stat! Potom si vubec nic nepamatoval! o tomhle sem ale slysela uz vickrat od lidi co hulej! Kamos si ubalil osobacka a slozilo ho to, taky spad a nevedel o osbe, kamoska to sami! Mohla bych se zeptat co to zpusobuje? Ta kamoska prave ani moc dlouho nehulila, kamos rok ...

Odpověděl: Bára Orlíková
Velmi pravděpodobně je to způsobené samotným účinkem THC - pokud se jednalo o silný model - skunk s vysokým obsahem THC, tak to mohlo způsobit takový stav, zvlášť u někoho, kdo delší dobu trávu nekouřil. Taky je účinek THC dosti individuální a taky může být různý v různých situacích. Když je intoxikace silná, tak může být dost nevyzpytatelná - koneckonců konopné drogy se řadí mezi halucinogeny. Je potřeba být opatrný a je potřeba vědět, co koluje v tom jointu - jestli je to poslední model dovezený z Holandska nebo tráva vypěstovaná na zahrádce.