Test krve..?
cervi
Dobry den chci se zeptat dneska jsem si 4 krat potah marihuany a 18.10. mam jit na 17letou prohlidku. Budou mi nejspis brat krev jak se to na 17lety dela mohou z toho zjistit to dnesni uziti marihuany? Predem dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při běžné lékařské prohlídce se testy na přítomnost drog nedělají, takže myslím, že jsou Vaše obavy zbytečné. Navíc, tyto testy se standardně dělají ze vzorku moči, nikoli krve. Pokud se jednalo o jednorázové užití, tak by byly testy stejně s největší pravděpodobností negativní - po takovém experimentu se negativizují cca do těch 14 dní. No, je dobré vědět, že tráva má taky svá rizika, nejen to, že by na to mohl někdo přijít. :)Kdyžtak si přečtěte texty o konopných drogách na těchto stránkách.