Verča
Prominte že se furt ptám na ty léčebny ale hledám svojeho bratrance který by měl být někde v léčebně v okolí Brna a já nevím kde. Nikdo z rodiny mi o něm nechce nic říct. Tak promiňte

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Neznám sice Vás důvod, proč bratrance hledáte a proč Vám jeho rodina nechce sdělit důvod, kde se v léčbě nachází. Zkuste se podívat na www.drogy-info.cz do kolonky Mapa pomoci a projít si pobytová zařízení (psychiatrické léčebny a terapeutické komunity) na Moravě. Nicméně se obávám, že pokud budete do některého z těch zařízení pak telefonovat, že Vám stejně neřeknou, že tam dotyčný je, protože to by to ani ze zákona neměli sdělovat. Napadly mě ještě nějaké adresy, ale jak říkám, nevím, jestli Vám to nakonec k něčemu bude - uvidíte: Resocializační a doléčovací komunita Grunt Grunt o.s. Březnice 88, Zlín, 760 01 Jiří Mareček Psychiatrická léčebna Detoxifikace Havlíčkova 1265, Kroměříž, 767 40 telefon: 573314215 MUDr. Ivana Skácelová Psychiatrická léčebna, infekční oddělení Léčba hepatitidy C Havlíčkova 1265, Kroměříž, 767 01 telefon: 573 331332 MUDr. Antonín Bařinka http://plkm.cz