ústní kontakt
Romana 36807
ano ústní kontak je důležitý,včera jsem sipopovídala s paní oktorou Businskou a jjí asistentkou i jsmese zasmály.V káčku se cítím tak lehce,povídání jde samo,jenže přítele mám státe v patách,nenechá mě vydechnout a před ním trochu váze má otevřenost,nebyl pouze se mnou u mé psychiatričky,nedokážu mu říci nechoď se mnou,tedy už jsem mu to i několikrát řekla,hrozně ho to točí a začne mě citově vydírat,vyčítat,někdy mi sprostě nadává.Jsem slabá,nedokážu mu říct,rezolutně NECHCI abys se mnou chodil.On je přesvědčený,že po léční se k sobě vrátíme,myslím že mě vyhledá,doufám že budu schopna mu pak říci ne JE KONEC. Romana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Romano, moc ráda slyším, že chodíte k paní doktorce i do káčka. Podle toho, co píšete, soudím, že je to pro Vás vcelku příjemné. Píšete, že se Vám tam povídá lehce a dokonce se dokážete i zasmát. Co na to říct? Snad jen - jen tak dál! Možná to sice nebude takhle snadné a příjemné pokaždé, ale i to k tomu nejspíš patří, co myslíte? K Vašemu příteli. Psala jste, že s Vámi všude chodí. Napadá mě, jestli už jste o Vašem vztahu s přítelem v Káčku nebo s paní doktorkou mluvila? Vlastně ani nevím, jestli na ta setkání chodí on s Vámi a nebo na Vás někde čeká? Tak či onak - rozchody prostě někdy bývají složité. A není na škodu, mít si o tom s kým popovídat. Vy jste teď v situaci, kdy jste se rozhodla zkusit říct NE drogám. Už to je vcelku velké rozhodnutí, které s sebou nese nemalé starosti. Já toho v tuhle chvíli vím o Vás i Vašem vztahu s přítelem příliš málo na to, abych radila. Ale možná by nebylo na škodu si o tom opravdu zkusit promluvit v Káčku. A jestli se na to necítíte, nevadí. Určitě to bude téma, kterému se budete moct věnovat i v Nechanicích. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Jak to vypadá s nástupem na detox a do těch Nechanic? Víte už něco přesnějšího?