re: otec alkoholik ?
kacka
Dekuji vam moc za povzbudivou odpoved, ale mame predsi jenom jednu pochybnost: nebude nam i v poradne receno, ze pro vyleceni sveho alkoholismu si jej otec musi predevsim priznat ? A to je prave to, na cem to cele troskota. On si vsemozne nalhava /i nam/, co vsechno udelal a dela, takze ten svuj problem proste odsunuje stranou a jaksi ho nechce videt, i kdyz se ho peknou radku let snazime presvedcit, ze v tom opravdu jede /mj. mu sebrali za alkohol v krvi ridicak na 2 roky asi pred 9 lety, mnoho pratel se s nim rozeslo...../. Jeste jednou dekuji K.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás Kačko, jsem ráda, že Vám moje odpověď připadala povzbudivá. Nicméně vzhledem k tomu co píšete soudím, že Vám příliš nepomohla. Máte naprostou pravdu v tom, že aby mohl otec se svým pitím něco dělat, musel by si ho přiznat. V tuhle chvíli to nejspíš vypadá tak, že problém nemá otec, ale de facto Vy, protože vy jste Ti, kteří ho vidí. Tak či onak bych Vám v tuhle chvíli doporučila navštívit odborníka třeba i bez tatínka. Určitě tam bude víc prostoru a taky času celou situaci probrat. Co Vy na to? S pozdravem, Gabriela Koryntová.