ja
Di za odpoved,myslim si ze kdyby se zbavil svych kamaradu tak by byl vse jine!Umi si rict ne kdyz chce tak si proste neda ale jak mile se na dohledu objevi kamosi tak je zle vetsinou vyhravam ja nad kamose a nad pernikem ale proste si da vzadnym pripade se do toho zatahnout nenecham ale jde mi spis o nej.Bez kamosu je vsechno super!Jinak jsme z vychodnich cech konkretne Hostinne.Dik jeste za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že se Váš přítel pohybuje docela na hraně, ale zatím sám moc neví, zda s tím chce něco dělat nebo ne. Když je s Vámi, tak si sice nevezme, ale zároveň se pohybuje mezi kamarády, kteří berou a jimi se nechá stáhnout. Není to zas až tak vina kamarádů. Pokud by brát nechtěl, tak by bylo potřeba, aby se jejich společnosti vyhýbal. Není dost dobře možné nebrat a pohybovat se mezi lidmi, kteří jsou na drogách, pokud už má přítel s drogami nějaký problém. Mám pocit, že byste si také Vy měla ujasnit, kde jsou Vaše hranice - ono se totiž může postupem času zhoršit a pak se v takovém vztahu se závislým nedá moc fungovat. Pokud byste se chtěla obrátit na odborníky, popř. Váš přítel, tak ve Vašem regionu jsem našla tento kontakt, jde o kontaktní centrum pro uživatele drog: Kontaktní centrum RIAPS Náchodská 359, Trutnov, 541 01 telefon: 499 814 890 Olga Trunečková http://www.riaps.cz Zatím přeji hodně štěstí.