pomoc nemůžeme s toho ven
kačenica
dobrý den,je mi 23LET JSEM ZAVÍSLA NA PERNIKU BYDLÍM O ROK STARŠÍM PŘÍTELEM KTERÝ TÉŽ BERE A SMULA JE TA ŽE I VYRABÍ./WAŘÍ:MAME SPOPLU 2leteho syna o ktereho se momentalně staraji jeho rodiče.jsme spolu již 8let od prvaku.tehdy se to teprve učil wařit a ja začínala brat.na začatku třetáků ukončil studium.byli jsme spolužáci takže jakožto mega zamilovana studentka jsem do školy chodila rada.je to uhozený že,ale po jeho odchodu jsem vydržela ve škole ještě..odešla jsem zhruba 2MĚSÍCE PŘED ZKOUŠKAMA.BYDLELI JSME SPOLU U JEHO RODIČŮ.DLOUHO JSME SE FLAKAT NEMOHLY ON PRACOVAL S TATOU A JA SKUSILA PRACOVAT JAKO PRODAVAČKA JEDNOTY.NO JO JENŽE KDYŽ VAS SILA OPUSTÍ TAK JEDNOTA PROPUSTÍ.CELOU TU DOBU JSME BRALI.PAK ALE PŘIŠEL KONEC.VOJNA.A NE BLIZKO-PRAHA HRADNÍ STRAŽ.oba jsme nastupem na vojnu přestaly.ja nastoupila jako soc§pracovnice.pro postiženy DD a pracovala tak pul roku ani ne.při vyplatach jsem byla ta nejni.třída zakladni vzdělaní.s pomoci jeho rodíču a s dobrym srdcem ředitele jsem dokončila pul rok třetaku a vyučila se.přitel byl převelen do Hranic NA MORAVĚ KDE BOHUŽEL NEBYL V KASARNACH JAKO VOJIN ALE ŠOUPLY HO ROVNOU DO NEMOCNICE PAČ HEPATITIDA C dostal leky injekce za pul milionu a byl propustěn domů.též mam céčko ale ještě jsem leky nedostala pač máusite byt alespon pul roku čistí a ja mela v krvi neustale Thc.po dokoncení vyučaku jsem chtěla opět do prace jenže otěhotnela jsem.matka ktera ma céčko otec též a dítě.jedna z milionu porodi zdravé dítě,BYLA JSEM TA JEDNA Z MILIONU.Těhotenství bylo klidne a krasne u porodu jsem měla i přitele tyden ve Zlinské nemocnici bylo nekonečne čekaly jsme na vysledky ktere prokazaly že naš syn je zdrav.byli jsme ti nejlepší a hlavně nejštastnější rodiče.bydleli jsme u jeho rodiču a po par měcicich se nastěhovaly v mistě bydlistě do svého.Vanoce2004jsem k vanočnimu stolu vzala sveho o 5let staršiho bratra a tak to opět začalo.z bytu jsme se opět přestěhovali opět v mistě bydliště kde bydlime do posud.krasnej velikanskej byt o ktery přijit by bylo opravdu škoda.bydlime tam jen my dva syn je s nami celej čtvrtek a kařdej den ho můžeme navštěvovat.pokud rodiče uznaji tak ho mame i na noc či jiný den než čtvrtek.pořad nam je nabidnuta pomocna ruka ale nevim proč..wsakra je to silnejší než...už jen pro to že mame zdrave ditě.atd atd.měli jsme jit na lečeni do jihlavi ale parner chce byt semnou a to je vlastně to na co jsem se chtěla zeptat.jen jsem to trošku vice ze sebe....existuje lečení či detox kde by jsme mohly byt spolu 24HOD.JE NA ČASE NĚCO DĚLAT NEBO ON SKONČÍ VE VĚZENÍ A JA NA PSYCHYATRISKÉ LEČEBNĚ MA PSYCHYKA SE PODEPSALA MEGA STIHY OBVINOVANI NENAVIST HLASY ATD NECHCI ABY SE TO PODČEPSALO NATOLIK ŽE UŽ SE TOHO NEZBAVÍM.CHCI ABY JSME OPĚT BYLI NEJ RODIČE A MĚLY¨SYNA OPĚT DOMA A ŽILI NORMALMI ŽIVOT.TAK MI PROSIM ODPOVĚZTE POKUD NEJSOU LEČEBNY PRO PARNERY TAK SE VYJADŘEZE PROSIM NA TODLE ŠÍLENSTVÍ MOC VAM DĚKUJI NASHLEDANOU k

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na tak obsáhlý dotaz není jednoduché dát nějakou konkrétní a stručnou odpověď. To, že byste se měli oba léčit, je zřejmé. Není moc obvyklé a není to ani rozumné, abyste se léčili společně. Existuje jediná komunita v ČR, kde berou partnerské páry a nutno říct, že není zrovna proslulá dodržováním etických norem a kvalitou léčby. Navíc, v léčbě potřebujete každý čas sám na sebe, závislost je problém každého z Vás zvlášť a pokud budete v léčbě společně, není moc velká šance na úspěch, protože se Vám s největší pravděpodobností nepodaří si vyřešit svoje osobní věci každý sám. Navrhla bych Vám tuto variantu - pokud byste měla zájem a bylo by to ze strany rodiny možné, mohla byste se jít léčit společně se svým synem do terapeutické komunity Karlov, kde se zaměřují na maminky s dětmi. Váš přítel by se šel léčit zvlášť, mohl by být v léčbě v Terapeutické komunitě v Němčicích, která je stejně jako Karlov v Jižních Čechách, a po absolvování první fáze léčby byste se mohli navštěvovat. Viděla bych to jako jednu z možností, jak byste se mohli se závislostí poprat a navíc byste se nemusela odloučit na dlouhou dobu od syna. Zkuste o tom uvažovat a kdyžtak znovu napište, poskytla bych Vám o komunitách bližší informace. Přeji hodně štěstí.