pro Janu Justinovou
dajny
dobrý den!!..nevím jestli si na mě ještě vzpomínáte, nejspíš asi ne, ale to nevadí..chtěla sem vám jen dát vědět, že momentálně jsem si přes tři měsíce nepíchla..a je mi celkem fajn..nechci řikat, že už sem to zvládla..to né, nechtěla bych to zakřiknout, jen sem se chtěla pochlubit, že se zatim držim a budu se snažit dál:)) tak se mějte krásně..nashle:))

Odpověděl: Jana Justinová
Zdravím, to je škoda, že jste se mi trochu nepřipoměla. Musím přiznat, že takhle podle jména si málokoho pamatuju a nepodařilo se mi dohledat žádné Vaše starší dotazy, které bych odpovídala. Ale důležité je, že se máte čím pochlubit, a to rozhodně máte, protože tři měsíce nejsou krátká doba a zvládnout je je myslím docela fuška. Možná aby ta snaha nepřišla vniveč, co takhle ji podpořit nějakým doléčováním, třeba jen občas ambulantně. S někým si prostě popovídat, jak se máte a co by mohlo hrozit a jak se tomu vyhnout...Držím Vám palce ať se držíte i dál a dejte zase vědět, jak Vám to jde.