pro Báru O.
jerry
zdravím,moc děkuji za odpověď.Kontakt na někoho fundovaného,tzn.psychiatr,psycholog bych uvítala,i když Bohnice jsou blízko(bydlím v Troji) :) Musím se přiznat,že jste mne trochu vyděsila,pořád jsem chlácholila samu sebe,že o nic nejde,ale když pláču už i při reklamě.... vyskytují se u mě emoční extrémy:napětí,pláč,lítost,vztek,...vše se tak rychle střídá Mluvila jsem o tom s pár lidmi a k mému údivu trpí tím samým a VŽDY se jedná o holky!Už nevím,jestli se jedná o přecitlivělost a děláme(já a mé známé)z komára velblouda.Podotýkám,že se jedná o slečny,které s drogami neměli nikdy nic společného.Díky K.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že na Bohnice to není, ale mohu Vám poskytnout pár kontaktů, kam byste se mohla obrátit. Víte, to, jestli člověk měl nebo neměl něco společného s drogami, může, ale nemusí mít souvislost s nějakými psychickými problémy. Často to souvisí s nevyřešenými vztahovými věcmi - ať v partnerském vztahu a/nebo v rodině. Tak nevím, jak to máte Vy ve vztahu - zda je všechno, jak má být nebo jestli jste s partnerem v nějakém napětí. Taky mě napadá, jestli berete antikoncepci - takové emoční změny bývají docela typické pro těhotenství - pak by asi bylo zbytečné Vás posílat k psychiatrovi... No, nebudu spekulovat a napíšu Vám raději ty kontakty. Přeji hodně štěstí. Psychoterapeutické středisko Břehová Břehová 43/3 110 00 Praha-Josefov Tel: 222 324 027 (bohužel nemám informaci ohledně plateb, ale mám za to, že úhrada služeb jde ze zdravotního pojištění) Psychiatrická ambulance MUDr. Jiří Kromholz Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí Kytlická 758, Praha 9, 190 00 telefon: 286892964 (ze zdravotního pojištění) Psychiatrická ambulance MUDr. Richard Zajíc Krčská 1079/59 140 00 Praha-Krč Tel: 241 443 120 (ze zdravotního pojištění) Ordinace klinické psychologie PhDr. Ludmila Trapková Ovenecká 314/34 170 00 Praha 7 - Holešovice Tel: 233 375 453 (bohužel nemám informaci ohledně plateb, ale mám za to, že úhrada služeb jde ze zdravotního pojištění) MUDr. Tomáš Rektor TERAPIE INFO s.r.o. Národní 339/11(a čp.9) 110 00 Praha 1 - Staré Město Tel: 603 859 380 E-mail: kontakt@terapie.info WWW: http://www.terapie.info (přímá platba v hotovosti) Terapeutické středisko MUDr. Matuška Máchova 469/23 120 00 Praha-Vinohrady Telefon: +420 603 223 510 E-mail: matuska@spas-praha.com WWW: http://spas-praha.com (přímá platba, z pojištění jen pokud jde o pojišťovny MV ČR a ČNZP)