36807
Romana
Do Káčka se mi šlo docela dobře,byla jsem tam už bez mamky.Jsou to skvělí lidičky.Mamku mám hodnou,je to kamarádka,každý mi ji závidí,v káčku mi ji bylo líto,rozbrečela se tam,přišl ji ve líto.Jinak v káčku jsem byla včera a zase tam půjdu,budu s nima v kontaktu ž do nástupu do Nechnic a doufám,že i potom.Horší bylo když jsem šla s mamkou k psychiatričce,tam se mi nechtělo a navíc jsem ještě v té době nechtěla na léčení.Paní dktorka se svojí asistentkou byli tvrdé,ale rozbraly mě a já si tam u nich uvědomila,že mají ve všem pravdu a že se musím jít léčit.Zítra k ní jdu znovu,mamka jde také.Je pravda,že vše se píše mnohem lépe,než říká. Romana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Romano, vypadá to, že si v Káčku s lidmi docela dobře rozumíte a to je dobře. Dokonce tam máte v plánu chodit do doby, než nastoupíte do Nechanic. Psala jste, že to bude trvat asi tak měsíc, tak je moc dobře, že se máte na koho obrátit v případě, kdyby se něco dělo. Sice je pravda, že psaní je v některých věcech jednodušší, ale mluvit s někým osobně je jakoby "další krok". Držím Vám palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová.