hash
mam takej malinkej dotazik. Frcel sem ted nejaky tri mesice nonstop na hashi, s rodici jsem mel nejake potize myslite ze kdyz sem ted tyden cistej a zitra mam jit na testy myslite ze neco zjistej?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud půjdete zítra na testy zjišťující THC v organismu, tak je velmi vysoká pravděpodobnost, že bude test pozitivní - tedy, že vyjde najevo, že jste v minulosti hašiš kouřil. Testy se dělají obvykle ze vzorku moči, udává se, že je možné THC detekovat 1 - 30 dní od posledního užití. Konkrétní doba závisí především na délce a intenzitě předchozího užívání konopných drog. Po třech měsících každodenního užívání rozhodně nebude doba, po kterou lze THC z moči zjistit, kratší než 14 dní. Bohužel Vám nemohu dát příznivější zprávu.