13merlin
jsou nějaké druhotné příznaky jízdy na pervitinu dá se poznat že někdo frčí aniž bych se ho musel zeptat???Dá se podle druhotných příznaků rozeznat jestli někdo kouřil trávu nebo šňupnul lajnu pika??

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste si přečíst texty o pervitinu a marihuaně na této stránce. Zjistíte, že účinek pervitinu je stimulační a chování člověka na pervitinu má poměrně typický obraz. Stejně tak chování člověka intoxikovaného marihuanou. Účinek těchto dvou drog se diametrálně liší a stejně tak se pochopitelně liší i chování člověka pod vlivem těchto drog. K Vaší skryté poznámce - zkuste si odmyslet své podezření na užívání drog a zkuste si říct, co Vám na chování ženy vadí a zkuste se s ní o tom i pobavit. Řekněte jí, že máte o ni obavy, protože se její chování změnilo a že byste jí rád pomohl. Pokud z toho vyjmete ty drogy, bude možná ochotnější s Vámi mluvit. Bylo by taky dobré stanovit si nějaké hranice, co ještě jste ochoten snést a co už ne. Vztah se závislým člověk je zničující a měl byste mít jasno ve svých limitech. Bohužel Vám na základě takto stručného dotazu nejsem schopná moc konkrétněji poradit.