zjišťení marihuany
sharky
Dobrý den, myslím si, že můj syn kouří marihuanu. Jak se dá zjistit přítomnost marihuany v těle?Jsou nějaké testy? Pokud ano, kde je seženu. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, existují testy z moči, které jsou k dostání v lékárnách. Nicméně použití testů bych doporučovala dobře zvážit. Zvažte, jestli by nestačilo otevřeně si synem promluvit a zda použití testu nějak nenaruší váš vztah a vzájemnou důvěru. Pokud se rozhodnete test použít, rozmyslete si dopředu jak budete reagovat v případě pozitivního a jak v případě negativního výsledku. Užitečné informace můžete najít v textu pro rodiče, kteří mají podezření na užívání drog u svého dítěte na http://www.odrogach.cz/index.php?p=2&sess=. Přeji hodně štěstí.