TOLUEN
luca
Dobrý den,mám kamaráda a již téměř rok čichá toulen.Tak plechovku za 2dny.Když má slabou chvilku a nebo mu je hodně špatně,chtěl by s tím přestat.Ale sám to nezvládne.Můžete mi prosím poradit nějakou pomoc,adresu,telefon,terapeuta či komunitu?Děkuji L.

Odpověděl:
Dobrý den, obraťte se na Kontaktní centrum v Liberci, poradí a zařídí Vašemu kamarádovi léčbu. Pokud budete mít chuť a Vašemu kamarádovi to pomůže, můžete ho do Kontaktního centra doprovodit. Ve Vašem regionu je i dobrá terapeutická komunita, kdyby si chtěl léčbu vyřizovat sám. Zkuste ho, v rozhodnutí jít se léčit, povzbudit, toluen je opravdu svinstvo a dělá v těle pěknou paseku. Škodí vnitřním orgánům a hlavně mozku. Velice často dochází k nevratným změnám, vážnému poškození neuronů a úbytku intelektu. Takže čím dříve, tím lépe. Kontaktní centrum Rumunská 5/A, Liberec telefon: 482710276 Terapeutická komunita Nová Ves 55, Chrastava telefon: 485146988